pondělí 1. prosince 2008

Chybějící BI Office Add-in – může se to stát i Vám

Nedávno jsem měl prezentaci, na které se měla ukazovat funkcionalita komponenty BI Office Add-in pro MS Excel a MS PowerPoint.

Před prezentací vždy kontroluji, že vše funguje .... a ejhle BI Office Add-in pro MS PowerPoint chybí! (ale BI Add-in pro MS Excel existoval a fungoval správně).

Co s tím? Rychle jsem celý BI Office Add-in reinstaloval ... Add-in pro Excel fungoval, ale Add-in pro PowerPoint stále chyběl. Rychle jsem celý BI Office Add-in odinstaloval ... restartoval PC .... nainstaloval .... restartoval PC ... výsledek BI Add-in pro Excel fungoval, ale BI Add-in pro PowerPoint stále chyběl :(

Prohledal jsem web a na nějakém MS fóru jsem našel, že MS Office v nějakých případech vypne integrované Add-ins.

Opětovně zapnout Add-in v MS Office můžete pomocí menu Help > About MS Office ... > Disabled Items ... > vyberete Add-in z menu > a zvolíte Enable.



Erik Eckhardt.

Žádné komentáře: