Neustále okolo sebe slyšíme slovo „krize“. Pro někoho krize znamená šetřit, pro někoho příležitost podívat se, jestli nemohu něco získat. Ani jedno není snadné.
Protože chceme získat, tak se podívejme, jestli jsme na něco nezapomněli. Co když existuje možnost, kterou teď pouhým okem nevidíme nebo o ní nevíme? Dovedeme včas a bez chyb získat informaci z velkého množství dat, která máme k dispozici? Předáváme snadno a přesně informace svým kolegům, obchodníkům či zákazníkům?
Pokud hledáte odpovědi na podobné otázky nebo Vás napadají ještě další, potom přijďte 28. ledna 2010 mezi nás. Připravili jsme pro Vás odborný seminář, na kterém se podělíme o způsoby jak hledat nové možnosti, analyzovat data a rozhodovat se na základě faktů.
Ne teorie, ale konkrétní příklady z projektů!
Agenda
9:30 - Registrace
9:45 - Zahájení
10:00 - Případová studie – Dohled nad výnosovými procesy ve společnosti Vodafone
10:45 - Případová studie – Obchodní controlling ve finanční skupině Wüstenrot
11:30 - Panelová diskuse
12:00 - Společný oběd
13:00 - Zakončení
Kdy
Čtvrtek 28. ledna 2010
9:30 – 13:00 hodin
Oracle Czech, Škrétova 12, Praha 2
Registrace
Kapacita je omezená, proto se prosím v případě zájmu registrujte co nejdříve na adrese vendula.fleissigova@oracle.com
Žádné komentáře:
Okomentovat